Frakt og retur

LEVERING OG LEVERINGSTID

Normal leveringstid innenlands er 4-8 virkedager, og noen ganger raskere avhengig av pågangen hos oss og hos Postnord. Bestiller du for eksempel på en mandag og vi har varen på hovedlageret, så kan det hende du får varen tirsdag eller onsdag i samme uke. Varer pakkes hos oss fra fredag til mandag. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. 

MERK! Leveringstiden til forhåndsbestillinger avhenger av den enkelte vare. Leveringstiden vil det stå opplyst om i produktbeskrivelsen. 

NB! Vær oppmerksom på at din adresse er riktig når du bestiller og at postkassen din er godt merket med navn. Noen ganger sender vi ut pakker til kunder, men får bestillingen i retur grunnet ukjent adresse eller uavhentet pakke. Det samme gjelder e-postadressen mtp mottak av faktura.

Merk! Alle våre ordre sendes fortløpende fra vårt lager, så det er dessverre ikke mulig å endre/kansellere en ordre etter at den har blitt bestilt. Hvis du har ombestemt deg etter at du har gjort din bestilling, må du likevel hente pakken og heller sende den i retur til oss. 

Vi tar følgende forbehold
Varen kan være utsolgt
Farger kan avvike fra virkeligheten
Skrivefeil
 

LEVERINGSMETODE

Levering i postkassen med sporing

Dette er en sporingspakke som blir levert hjem i postkassen til deg mandag til fredag. Vær oppmerksom på at postkassene da bør være godt merket med ditt navn og tilstrekkelig plass. Om det ikke er plass, blir pakken din levert til nærmeste postkontor. Frakten har en pris hos oss på 99 kroner, og du får FRI FRAKT i perioder vi opplyser om det!

 

BYTTE, REKLAMASJON OG RETUR

HOS SOSTYLE.NO HAR DU 14 DAGERS ANGRERETT! 

Behandlingstid av retur/bytte er 2-3 uker. Om du har Klarna faktura kan du logge inn på deres nettside og rapportere en retur slik at fakturaen blir satt på pause. Når vi har registrert returen vil fakturaen din bli oppdatert og en bekreftelse blir utsendt via e-post. 

Husk at det er du som kunde som har ansvaret for returen fram til vi har mottatt og registrert den. Vi anbefaler derfor at du benytter deg av pakke med sporing i tilfelle noe skulle skje med pakken under sending. Ta alltid vare på din kvittering for innlevering. 

A) RETUR - SLIK GJØR DU:

1. Fyll ut vedlagte returskjema, angi returårsak og antall varer du vil sende tilbake. Det hjelper oss mye om man skriver tydelig. Husk å påføre ordre-/fakturanummeret slik at riktig ordre blir behandlet.

2. Pakk det du skal returnere pent sammen og legg returskjemaet ved.

3. Lever så pakken hos Posten. Kunden står selv for returkostnaden og velger selv frakttype. MERK! Om returen er underfrankert, så får vi en ekstra faktura fra transportør, som da igjen vil bli fakturert kunden. Vi anbefaler alltid å spore sendingen slik at man selv har kontroll på tilbakesendingen.   

4. Påregn noe behandlingstid både hos Bring og hos oss. Når returen er mottatt og behandlet, vil vi kreditere den tilhørende ordren og Klarna, som tar seg av fakturering, vil automatisk få beskjed og kreditere din faktura evt. betale tilbake til deg om du har betalt fakturaen eller med kort. Tilbakebetalingen skjer innen 7-14 virkedager. Om det skulle være noe spørsmål rundt dette, ta kontakt med Klarna på tlf: 21 01 89 91 eller via klarna.no. Om det er noe utover det vi kan være behjelpelige med, ta gjerne kontakt med oss på telefon: 94303999 eller e-post: post@melinasandvika.no

5. Returadresse:

Melinasandvika

Otto Sverdrupsplass 1

1337 Sandvika

Norge


 B) BYTTE/REKLAMASJON - SLIK GJØR DU:

Vi har dessverre ikke mulighet til å bytte, du kan sende varen tilbake og legge enb ny bestilling. Hvis du gir en beskjed til oss om dette, vil vi så av frakte.

Ved Retur kand du sende en mail på post@melinasandvika.no og ved avtale så kan du sende pakken til vår adresse.

6. Returadresse: 

Melinasandvika

Otto Sverdrupsplass 1

1337 Sandvika

Norge

GYLDIG RETUR

En gyldig retur forutsetter at varen er ubrukt, og i samme stand som da du mottok den, alle merker og prislapper skal fortsatt sitte på. Varer med sminkeflekker og lignende anses ikke å være i originaltilstand og kan dessverre ikke returneres.
Dersom du likevel velger å returnere en ugyldig retur vil du ikke få igjen dine penger og vi vil sende tilbake varen til deg på din egen bekostning. 

ANDRE KOSTNADER

Ingen andre kostnader, som for eksempel toll, fakturagebyr, returgebyr, ekspedisjonsavgift, vil påløpe. Det du kjøper i nettbutikken pluss frakt på 99,- kroner, er det det vil koste. 

Kontaktinfo/kontortid

Kontakt oss på telefon 94303999 i vår butikktid:

Mandag - Fredag 10:00-16:00

Eller send e-post til post@melinasandvika.no. Vi garanterer ikke svar på telefon eller e-post utenom kontortid.